top of page

Obchodní podmínky

1. Tyto Smluvní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem zdravotních služeb a pacientem – klientem (příjemcem zdravotnických služeb).

2. Poskytovatel zdravotních služeb: Czech Institute of Telemedicine s. r. o., IČ:11876956, dále též „poskytovatel“.

3. Termínem „léčba“ či „péče“ či „výkon“ či „ošetření“ se rozumí poskytování zdravotních služeb dle zákona.

4. Termínem „lékař“ se rozumí poskytovatel zdravotní péče jednající za poskytovatele.

5. Termínem „ordinace“ se rozumí ucelená provozní jednotka poskytující zdravotní službu a tvoří jí především prostor s odpovídajícím technickým, léčebným a diagnostickým vybavením, včetně lékaře, asistentky a pomocného zdravotnického personálu.

6. Pacient písemně vyjadřuje svou vůli souhlasu k oprávnění k nahlížení do mého lékového záznamu vybraným skupinám zdravotnických pracovníků, v případě zamítnutí může lékař odmítnout poskytování zdravotních služeb.

7. Poskytovatel si vyhrazuje právo možnosti odmítnout či ukončit léčbu pokud:

  • pacient nedodržuje navržený léčebný postup

  • pacient se opakovaně dopustí neomluvené absence – bez včasné omluvy nedodrží sjednaný termín

  • požadavky pacienta odporují odbornému profesnímu přesvědčení lékaře

  • z dalších zákonných důvodů (kapacitních, provozních

 

8. Pacient je povinen:

  • dodržovat navržený léčebný postup

  • pravdivě informovat lékaře o svém zdravotním stavu a souvisejících záležitostech

  • poskytnout součinnost při zdravotním výkonu a kontrole léčebného procesu

9. Pacient je povinen dodržovat sjednané termíny jednotlivých lékařských výkonů. Za sjednaný termín se považuje termín zapsaný v systému poskytovatele a poskytovatel jej musí pacientovi sdělit (ústně, SMS, e-mail). Poskytovatel je oprávněn měnit termíny a o tomto pacienta informovat (ústně, SMS, e-mail). Pacient je povinen omluvit svou neúčast na sjednaném termínu nejpozději 48 hodin předem. V případě nedodržení vzniká poskytovateli škoda úměrná minutové sazbě ordinace. Pro případ absence sjednávají obě strany smluvní pokutu ve výši 400 Kč. Smluvní pokuta je splatná v den absence a poskytovatel je oprávněn ji následně vyúčtovat pacientovi. Pacient bere na vědomí, že motivací tohoto ustanovení není účtování smluvních pokut, ale zamezení neomluvených absencí a prostojů. Absenci lze v předstihu omluvit a sjednat náhradní termín, nejpozději však 24 hodin předem a to prokazatelným způsobem: osobně; e-mailem recepce@klinikaklanovice.cz); telefonicky či formou SMS na číslo +420 736 352 367.

 

10. Individuální možné varianty léčby sdělí lékař pacientovi na podkladě vyšetření před započetím vlastní léčby.

11. Smlouva vstupuje v platnost v den registrace pacienta – jeho podpisem na registračním formuláři.

 

12. Text podmínek je pacientovi k dispozici (osobně, web).

GDPR

  1. Udělujete tímto souhlas společnosti Czech Institute of Telemedicine s.r.o., se sídlem Pernerova 35, Praha 8 18600, IČ: 11876956, zapsané ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 355736 (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) zpracovávala tyto osobní údaje:

  • Jméno a příjmení

  • e-mail

  • telefonní číslo

  • bydliště

  • datum narození

  1. Jméno, příjmení, název společnosti, telefonní číslo a e-mail je možné zpracovat na základě Vámi uděleného souhlasu a je nutné zpracovat za účelem poskytnutí poradenských služeb. Tyto údaje budou Správcem zpracovány po dobu 3 let nebo po dobu, kterou po Správci požaduje zákon.

  2. V případě cookies: Správce shromažďuje na svých webových stránkách následující soubory cookies:

Systémové za účelem:

  1. Poskytovat a provozovat Služby;

  2. poskytovat našim uživatelům nepřetržitou zákaznickou podporu a technickou podporu;

  3. Abychom mohli kontaktovat naše návštěvníky a uživatele s obecnými nebo personalizovanými upozorněními a propagačními zprávami týkajícími se služeb;

  4. K vytváření agregovaných statistických údajů a dalších agregovaných a/nebo odvozených neosobních informací, které můžeme my nebo naši obchodní partneři použít k poskytování a zlepšování našich příslušných služeb; 

  5. Abychom dodrželi všechny platné zákony a předpisy.

 

  1. S výše uvedeným zpracováním udělujete svůj výslovný souhlas. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje společnosti podpora@solarniskritek.cz

  2. Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro Správce mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:

  1. Poskytovatel softwaru WIX platform

 

Naše společnost je hostována na platformě Wix.com. Wix.com nám poskytuje online platformu, která nám umožňuje prodávat vám naše produkty a služby. Vaše data mohou být uložena prostřednictvím datového úložiště Wix.com, databází a obecných aplikací Wix.com. Ukládají vaše data na zabezpečených serverech za firewallem.  

 

Všechny přímé platební brány nabízené Wix.com a používané naší společností dodržují standardy stanovené PCI-DSS, jak je spravováno PCI Security Standards Council, což je společné úsilí značek jako Visa, MasterCard, American Express a Discover. Požadavky PCI-DSS pomáhají zajistit bezpečné nakládání s informacemi o kreditních kartách naším obchodem a jeho poskytovateli služeb.

 

  1. Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.

  1. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

  • vzít souhlas kdykoliv zpět,

  • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, žádat si kopii těchto údajů,

  • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,

  • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů,

  • na přenositelnost údajů,

  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.

 

Vyhrazujeme si právo tyto zásady ochrany osobních údajů kdykoli upravit, proto je prosím často kontrolujte. Změny a upřesnění vstoupí v platnost okamžitě po jejich zveřejnění na webu. Pokud provedeme podstatné změny těchto zásad, upozorníme vás zde, že byly aktualizovány, abyste věděli, jaké informace shromažďujeme, jak je používáme a za jakých okolností, pokud existují, používáme a/nebo zveřejňujeme to. 

Všeobecné obchodní podmíky, reklamační podmínky, dodací a platební podmínky

bottom of page